نظام اقتصادی

نظام اقتصادی

به عنوان یکی از مهمترین ارکان بنیان اقتصادی هر کشور نقش بسزایی در فرهنگ، معیشت و پیشرفت جوامع ایفا می‌کند. پدیده‌هایی مثل فقر و ثروت، عدالت و بی‌عدالتی و ایجاد انگیزه فردی یا عدم وجود آن همگی تحت تاثیر نظام اقتصادی و در چهارچوب آن به‌وجود می‌آیند.

دوره وصول مطالبات


[ بازدید : 264 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]


ادامه مطلب

[ چهارشنبه 31 تير 1394 ] [ 10:17 ] [ pouya ]

[ ]

اقتصاد خرد

اقتصاد خرد

(به انگلیسی: Microeconomics) شاخه‌ای از علم اقتصاد است که به مطالعه منحصر به فرد اقتصاد، تجزیه و تحلیل بازار، رفتار مصرف‌کنندگان و خانوارها و بنگاه‌ها می‌پردازد و اساس آن مدل‌های ریاضی است.

[ بازدید : 206 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]


ادامه مطلب

[ پنجشنبه 25 تير 1394 ] [ 10:04 ] [ pouya ]

[ ]

زبان قرقیزی

زبان قرقیزی

(به قرقیزی: Кыргыз тилиØŒ قیرعیز تیلیØŒ Kyrgyz tili) زبان رسمی کشور قرقیزستان است.

این زبان که دارای ۵ میلیون گویشور در قرقیزستان و افغانستان و ... است از خانواده زبان‌های ترکی بوده و با زبان قزاقی نزدیکی بسیاری دارد.

قرقیزی در قزاقستان و قرقیزستان با الفبای سیریلیک (دارای سه حرف بیشتر از سیریلیک روسی) و در چین با الفبایی برگرفته از الفبای عربی نوشته می‌شود.

پیش‌تر با الفبای لاتین نوشته می‌شد.

ترجمه فارسی به انگلیسی ،ترجمه متن فارسی به انگلیسی

[ بازدید : 221 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 25 تير 1394 ] [ 9:50 ] [ pouya ]

[ ]

ایتالیایی جنوبی

ایتالیایی جنوبی

گویشی است از زبان‌های رومی از گروه ایتالیایی غربی که در کشور ایتالیا در مناطق جنوبی تکلم می‌شود

و حدود یازده میلیون تن گویشور دارد. برخی‌ها آن را گویشی از زبان ناپلی و برخی گویشی از زبان ایتالیاییمی‌دانند.

به نوبه خود لهجه‌های متعددی نیز دارد.

سایت ترجمه انگلیسی به فارسی

[ بازدید : 220 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 22 تير 1394 ] [ 14:41 ] [ pouya ]

[ ]

بانکداری الکترونیک

بانک‌داری الکترونیک یا برخط یا اینترنتی

عبارت است از فراهم آوردن امکاناتی برای کارکنان در جهت افزایش سرعت و کارایی آنها در ارائه خدمات بانکی در محل شعبه و همچنین فرایندهای بین شعبه‌ای و بین بانکی در سراسر دنیا و ارائه امکاناتسخت‌افزاری و نرم‌افزاری به مشتریان که با استفاده از آنها بتوانند بدون نیاز به حضور فیزیکی در بانک، در هر ساعت از شبانه روز (۲۴ ساعته) از طریق کانال‌های ارتباطی ایمن و با اطمینان عملیات بانکی دلخواه خود را انجام دهند.

به عبارت دیگر بانکداری الکترونیکی استفاده از فناوری‌های پیشرفته نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مبتنی بر شبکه و مخابرات برای تبادل منابع و اطلاعات مالی به صورت الکترونیکی است و نیازی به حضور فیزیکی مشتری در شعبه نیست.

به مشتریان اجازه می‌دهد تا معاملات اقتصادی را در یک وبسایت امن به طرقی مثل کارهای خرده بانکی یا بانک مجازی، موسسه مالی و اعتباری یا شرکت‌های ساخت و ساز انجام دهند.

تعریف

مولر (۲۰۰۸)، بانک‌داری الکترونیک را استفاده بانک‌ها از اینترنت برای ارائه خدمات بانکی به مشتریان و استفاده مشتریان از اینترنت برای ساماندهی، کنترل و انجام تراکنش بر روی حسابهای بانکی خود تعریف می‌کند.با این حال، برخی از صاحبنظران تعریف کلی تری ارائه کرده‌اند و استفاده از سایر ابزارها و کانالهای الکترونیک نظیر تلفن همراه، تلفن و تلویزیون دیجیتال به منظور اطلاعرسانی، ایجاد ارتباط و انجام تراکنش بانکی را نیز مشمول تعریف بانک‌داری الکترونیک دانسته‌اند.

مهمترین کانال‌های بانکداری الکترونیک عبارتند از:

  • رایانه‌های شخصی
  • کیوسک
  • شبکه‌های مدیریت یافته
  • تلفن ثابت و همراه
  • دستگاههای خودپرداز
  • پایانه‌های فروش


برخی اصطلاحات بانکی دوره وصول مطالبات ، حقوق بانکی ، آیین نامه وصول مطالبات


[ بازدید : 223 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 22 تير 1394 ] [ 14:19 ] [ pouya ]

[ ]

صد لوگوی زیبای جهان

لوگوها بیانگر برند محصولات و عملکرد یک شرکت هستند که حاوی یک پیغام خاص می‎‎باشند، به طوری که بینندگان یک لوگو با دیدن آن پیام خاصی را دریافت می‎‎کنند.

بهترین لوگوهای دنیا از آنِ شرکتهایی است که بیشترین فروش را دارند از جمله لوگوهای شرکت the Tostitos، شرکت مشاوره مالی Raven، موسسه آکواریوم Pittsburgh Zoo and Aquarium در آمریکا، Body Wisdom Families، Sun Microsystems ،Treacy Shoes، شرکت مایکروسافت، کورل و ... .
در اینجا به بررسی مفهوم برخی از مهمترین لوگوها می‎‎پردازیم.


صد لوگوی زیبای جهان

لوگوی برند محصولات ایسوز

کمپانی ایسوز (ASUSE) تولیدکننده وسایل الکترونیکی به منظور القا احساس سرعت و قدرت به مخاطبان خود، علاوه بر داشتن حروف بزرگ برند حاوی یک چشم نیز در میان لوگو می‎‎باشد که این امر زیبایی خاصی را به آن بخشیده است.

لوگوی فیسبوک

در لوگوی فیسبوک واژه FaceBook در درون یک کادر مستطیلی با رنگ آبی قرار گرفته است. این مستطیل بیانگر وجود امنیت کاربران می‎باشد و رنگ آبی، احساس آرامش را به کاربران منتقل می‌کند.

لوگوی Xbox 360

یکی از مشهورترین کنسول‎ها‎‎ی بازی نسل هفتم شرکت Xbox 360 می‎باشد که تحت نظر شرکت مایکروسافت کار می‎کند. این شرکت یکی از محبوترین برندها جهان به شمار می‌رود. عدد ۳۶۰ که در لوگوی این برند به کار رفته بیانگر زاویه 360 درجه است احساس قرار گرفتن در مرکز دنیای تصنعی را به کاربران خود منتقل کند.

لوگوی اپلیکیشن Firefox

در لوگوی این نرم افزار از یک کره زمین استفاده شده که یک روباه آتیشن به دور آن می‎‎چرخد. مفهوم این لوگو بیانگر کارکرد جهانی این اپلیکیشن و سرعت بالای آن می‎‎باشد.

لوگوی اپلیکیشن اینستاگرام

اینستاگرام به عنوان یکی از شبکه‎ها‎‎ی اجتماعی پرطرفدار در حال حاضر به شمار می‎‎رود. لوگوی این نرم افزار در برگیرنده یک دوربین عکاسی به همراه چند نماد رنگی بر روی آن می‎‎باشد. سازندگان این لوگو قصد داشتند تا پیغام‎ها‎‎ی خاصی چون امکان ارسال تصاویر و ویرایش آنها را به کاربران منتقل نمایند.

لوگوی اپلیکیشن Google Wallet

این نرم افزار که به منظور پرداخت‎ها‎‎ و اطلاع کاربران از بدهی‎ها‎‎ و سایر اطلاعات بانکی ساخته شده، قابل نصب بر روی گوشی‎ها‎‎ی همراه است. لوگوی این اپلیکیشن به صورت یک W متشکل از 4 رنگ می‎‎باشد. W بیانگر حرف اول Wallet به معنای کیف پول است و رنگ‎ها‎‎ی متنوع به کاربرده شده در لوگو به منظور نشان دادن کارکردهای مختلف این نرم افزار می‎‎باشد.

لوگوی فدرال اکسپرس

لوگوی فدرال اکسپرس بسیار ساده و معنای «قدرتمندی»، در آن نهفته است. فلش سمت راست یا به جلو، بین ای(E) و اکس(X) احساس حرکت به جلو را بیان می‎کند.

لوگوی Sony Ericsson

در لوگوی محصولات Sony Ericsson از یک دایره استفاده شده که مفاهیمی چون برقراری ارتباط، امنیت، تکامل، تداوم و راحتی را به کاربران منتقل می‎‎کند. همچنین شکل e نیز در آن دیده می‎‎شود که بیانگر سرعت بالای محصولات این شرکت می‎‎باشد.

صد لوگوی زیبای جهان


لوگوی خودروهای BMW

دایره معروف لوگوی شرکت بی ام و (BMW ) حاوی یک ملخ در حال حرکت که دور آن را رنگ آبی فرا گرفته است. در این لوگو ملخ نمایانگر هواپیما و رنگ آبی نشان دهنده آسمان می‎‎باشد.

لوگوی نرم افزار Skype

این نرم افزار، تماس‎ها‎‎ی صوتی و تصویری برای ویندوز و گوشی‎ها‎‎ی همراه را برقرار می‎‎کند. لوگوی این نرم افزار به صورت نوشتارهای skype می‎‎باشد که با رنگ سفید نوشته شده و اطراف آن را یک نوار آبی رنگ پوشانده است. این امر حس آرامش بخشی را به مخاطبان و کاربران منتقل می‎‎کند.

لوگوی هدفون Beats

این کمپانی تولید کننده هندزفری، هدفون و اسپیکر می‎‎باشد. لوگوی این شرکت به صورت یک دایره قرمز رنگ با یک p وارونه می‎‎باشد. این p وارونه نمادی از قسمتی از هدفون می‎‎باشد. رنگ قرمز هم حس شادی و هیجان را به کاربران انتقال می‌دهد.

لوگوی شرکت Adobe

این شرکت تولیدکننده نرم افزارهای گرافیکی می‎‎باشد. در لوگوی محصولات این شرکت از علامت مثلث استفاده شده که نشان قدرت نرم افزارهای گرافیکی است.

لوگوی لپ تاپ Vaio

در لپ تاپ‎ها‎‎ی Vaio که زیر مجموعه شرکت سونی به شمار می‎‎روند، حروف V و A نشان دهنده شکل موج آنالوگ و حروف I و O نشان دهنده یک کد ویژه می‎باشند.

لوگوی سایت Amazon

احتمالا متوجه شده‌اید که یک فلش زرد رنگ مانند یک لبخند در زیر آرم شرکت آمازون قرار دارد، این علامت بیانگر کاربرد تمامی حروف در این سایت می‎‎باشد.

لوگوی شرکت اپل

شرکت اپل برای لوگوی محصولات خود یک سیب را در نظر گرفته است. همانطور که می‎‎دانید اپل به معنای سیب می‎‎باشد اما اینکه قسمتی از سیب گاز زده شده به این معناست که سیب را از دیگر میوه‎ها‎‎ی مشابهی چون گیلاس متمایز کنند. زیرا اگر سیب به صورت کامل قرار داده می‎‎شد، ممکن بود بسیاری آن را با گیلاس اشتباه بگیرند.(برای مشاهده تاریخچه لوگوی اپل کلیلک کنید)

لوگوی مرسدس بنز

آرم گرد مرسدس بنز با یک ستاره سه گوشه در میان، دارای سه فضای سفید که نشان دهنده زمین، آسمان و دریاست و به این معناست که مرسدس بنز بر آسمان و دریا تسلط دارد.

لوگوی Four Square

شرکت Four Square که در زمینه مکان‎یابی برای کاربران کار می‌کند به نوعی سرویس موقعیت یابی محسوب می‌شود. در لوگوی این سایت، یک فلش به رنگ بنفش درون یک نقشه قرار گرفته که بیانگر توانایی سایت برای مکان‎یابی می‌باشد.

برچسب : طراحی مجدد لوگو ، ریدیزاین لوگو ، خدمات سئو بهینه سازی


منبع :صد لوگوی زیبای جهان

[ بازدید : 365 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 22 تير 1394 ] [ 9:43 ] [ pouya ]

[ ]

طراحی لوگو بر اساس عدد فی



عدد فی از تقسیم دو خط که یکی از آن‌ها از دیگری بزرگتر باشد به دست می‌آید و آن عدد مساوی ۱٫۶۱۸ است. عدد فی با نام دیگر نسبت طلایی نیز شناخته می‎شود. یکی از ویژگی‎ها‎ی جالب توجه عدد فی این است که اگر یک واحد از عدد فی را کم کنیم، مقدار آن با عکس خودش برابرمی‎شود.

طراحی لوگو بر اساس عدد فی

کاربردهای عدد فی

1- یکی از رایج‎ترین کاربردهای عدد فی یا همان نسبت طلایی،استفاده در صنعت معماری می‎باشد. نمونه بارزی که می‎توان نام برد، برج میلاد می‎باشد. این بنا طول 63 متر و عرض 42 متر دارد که بنابراین 5/1=/42 63 و به عدد طلایی نزدیک می‌باشد.

2- استفاده از عدد فی در طراحی و ترسیم اشکال هندسی نیز کاربرد زیادی دارد، که به صورت رعایت عدد ۱٫۶۱۸ در در ترسیم اضلاع اشکال مختلف مانند مستطیل، مثلث متساوی‌الساقین،دایره و ... می باشد.

3- در طبیعت نیز عدد فی موجب شگفتی برخی از مهندسین شده است. برای نمونه در گل آفتابگردان، دانه‌هایی که به شکل مارپیچ رشد کرده‎اند، نسبت قطر هرمارپیچ به مارپیچ بعدی، همان عدد فی می‏باشد. همچنین اگر در هر کندوی زنبور عسل، تعدادزنبورهاي ماده را به نر تقسيم کنیم، به عدد فی می‎رسیم. عدد فی در فاصله سر انسان تا زمین و تقسیم آن بر فاصله شکم تا زمین، بدست می‎آید.

4- عدد فی در گرافیک و طراحی لوگو نیز کاربردهای زیادی دارد. با توجه به اینکه لوگوها نیز براساس اشکال هندسی طراحی می‎شوند، بنابراین استفاده از عدد فی می‎تواند مهندسین و طراحان را یاری نماید.

طراحی لوگو بر اساس عدد فی

با توجه به این که بسیاری از معماران و طراحان از عدد فی برای طراحی کارهای خود استفاده می‎کنند، علائم تجاری نیز مستثنی از این امر نیست. به عبارت دیگر از آنجا که لوگو نیازمند یک طراحی دقیق و منظم است، ذهن طراحان و گرافیست‎ها‎ با نسبت عدد فی راحت‎تر و بهتر می‎تواند عمل نماید.


طراحی لوگو بر اساس عدد فی

استفاده از عدد فی در لوگوهای معتبر و برتر جهان

1- طراحی لوگوی اپل؛ لوگوی اپل به صورت یک سیب است که در یک طرف آن به صورت گاز زدگی می‎باشد. این طرح توسط یک مربع به همراه دایره‎ها‎یی انجام شده که با نادیده گرفتن قسمتی ازدایره‎ها‎ و ترکیب آنها، لوگوی اپل به وجود آمده است.

2- لوگوی توییتر؛ این لوگو نیز همچون لوگوی اپل از دایره‎‎ و تعدادی مربع تشکیل شده که با استفاده از عدد فی، دایره‎ها‎ تقسیم بندی شده و در کنار هم قرار گرفته‎اند و شکل یک پرنده را ایجاد کرده‎اند.

3- لوگوی پپسی؛ شرکت پپسی به عنوان یکی از شرکت‎ها‎ی معتبر در حوزه تولید نوشیدنی، لوگوی خود رابا استفاده از دایره‎ها‎یی که توسط عدد فی تقسیم بندی شده، ساخته است.

مزایای استفاده از عدد فی در طراحی لوگو

- طراحی دقیق و منظم لوگو

- سرعت عمل در کار

- زیبایی در طرح به دست آمده

- امکانات فوق العاده برای طراحی لوگوهای متنوع

- قابلیت تغییر سایز و شکل بصورت دلخواه

منبع:طراحی لوگو بر اساس عدد فی

ریدیزاین لوگو ، سفارش طراحی لوگو ، ساخت لوگو ، سفارش سئو ، طراحی مجدد لوگو


[ بازدید : 542 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 20 تير 1394 ] [ 14:39 ] [ pouya ]

[ ]

تجارت الکترونیک چیست؟

به شیوه ای از تجارت گفته می‌شود که در آن بازارهای خرید و فروش به صورت آنلاین صورت می‌گیرد. به این معنا که شبکه‎های اینترنتی به عنوان واسطه میان مصرف کنندگان و تولیدکنندگان عمل می‌کنند. فروشگاه‎های اینترنتی در حکم بنگاه‎های اقتصادی عمل می‌کنند و کاربران اینترنتی نیز همان خریداران و مشتریان می‌باشند. از تجارت الکترونیک می‌توان با عنوان «کسب و کار اینترنتی» نیز یاد کرد. در سال‎های اخیر به دلیل رشد روزافزون استفاده از اینترنت، تجارت الکترونیک بیش از پیش کاربرد یافته است که همچون گذشته یک واژه بیگانه و نامأنوس به شمار نمی‌رود.

تجارت الکترونیک چیست؟

انواع تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک به لحاظ تراکنش‌ها به انواع مختلفی طبقه بندی می‌شود:

ارتباط فروشنده با فروشنده (B2B): در این روش بنگاه‎ها و فروشنده‎ها به عنوان طرفین معامله به شمار می‌روند.
ارتباط فروشند و مشتریان (B2C): در این نوع تجارت که بسیار رایج است، ارتباط تجاری مستقیم بین فروشنده‎ها و مشتریان برقرار می‌باشد.
ارتباط مشتریان و فروشنده‎ها (C2B): در این نوع خریداران به کمک اینترنت محصولات شرکت‎ها را اعم از کالا و یا خدمات خریداری می‎کنند.
ارتباط مشتریان با مشتریان (C2C): در این شیوه ارتباط خرید و فروش میان مشتریان برقرار می‌باشد.
ارتباط بین بنگاه‌ها و سازمان‌های دولتی (B2A): این نوع تعاملات تجاری بین بنگاه‎های اقتصادی و شرکت‎ها می‌باشد که از جمله پرداخت مالیاتها و عوارض از جمله تعاملات آنها به شمار می‎رود.
ارتباط بین دولت و شهروندان (G2C): در این نوع تجارت الکترونیک ارتباط اصلی میان دولت و توده مردم برقرار است که شامل بنگاه‌های اقتصادی، موسسات دولتی و کلیه شهروندان می‌باشد. این شیوه تجارت در ذیل دولت الکترونیک می‌گنجد.
ارتباط بین دولت‌ها (G2G): در این نوع تجارت الکترونیک، ارتباط میان دولت‎ها برای برقراری روابط تجاری از قبیل صادرات و واردات می‌باشد.

کاربرد تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیکی در سطح وسیعی کاربرد دارد به این معنا که نه تنها شامل خرید و فروش از طریق اینترنت است؛ بلکه شامل سایر جنبه‌های فعالیت تجاری مانند تهیه لیست از کالاها، مدیریت تولید، تهیه، توزیع، جا به جایی کالاها و همچنین خدمات پس از فروش می‌شود.

تجارت الکترونیک چیست؟


مراحل راه اندازی تجارت الکترونیک
ثبت دامین
طراحي سایت حرفه ای
خرید فضای اينترنتی
پرداخت الکترونيکي
ایجاد و تأمین امنيت وب سايت برای مشتریان
بازاريابي، تبلیغات و جذب مشتریان

مزایای تجارت الکترونیک چیست؟

1- قابلیت کاهش قیمت محصولات
2- جهانی شدن فعالیت شرکت‎ها
3- افزایش تعداد مشتریان از طریق بازاریابی
4- امکان خرید بصورت آنلاین و در هر ساعت از شبانه روز
5- گسترش فعالیت‎های شرکت در سطح ملی و بین‌المللی
6- امکان مقایسه سریع و به موقع قیمت محصولات توسط مشتریان
7- تسهیل حمل و نقل عمومی و کاهش هزینه‎های ارتباط از راه دور
8- دسترسی مشتریان به اطلاعات مربوط و مفصل در عرض چند ثانیه
9- کمک به شرکت‎های کوچک برای مقابله و رقابت با شرکت‎های بزرگ
10- تهیه مواد و خدمات مورد نیاز در کمترین زمان ممکن از سایر شرکت‎ها
11- ایجاد انتخاب‎های گسترده برای مشتریان و در نتیجه رضایتمندی آنها
12- امکان تعامل و برقراری ارتباط میان مشتریان و مبادله نظرات و مقایسه تجربیات آنها
13- امکان کار در منزل و کاهش نیاز به طی کردن مسافت‎های درون شهری و به تبع آن کاهش ترافیک و آلودگی
15- حذف واسطه‎ها و کوتاه کردن کانال‎های بازاریابی و در نتیجه تولید محصولات با قیمت نهایی کمتر و سود بیشتر
16- امکان استفاده مردم در سراسر دنیا اعم از کشورهای صنعتی و در حال توسعه و مناطق روستایی و دورافتاده
17- کاهش هزینه توزیع و تولید، افزایش کیفیت خدمات اجتماعی و خدمات بهداشتی درمانی

معايب تجارت الکترونيک
1- کاهش ميزان توليد
2- تأثير ناشناخته آن بر روابط اجتماعي انسان
3- کاهش توليد شرکت‌هاي ورشکسته
4- اينترنت به عنوان يک شبکه فاقد سياست‌گذارى و بدون ‎مالک
5- از بین رفتن بخش وسیعی از مشتریان با واگذارى بخش عمده‌اى از بازارهاى صادراتى به رقباى خارجي
6- مسلط شدن مديريت و سرمايه گذاران خارجى با حداقل بها بر مراکز تولیدی داخلی

منبع:تجارت الکترونیک چیست؟

طراحی وب سایت ، بهینه سازی سایت ، سفارش طراحی سایت ، ساخت لوگو ، طراحی سایت سازمانی ،

[ بازدید : 251 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 20 تير 1394 ] [ 13:10 ] [ pouya ]

[ ]

کارگروه تامین سرمایه ایران

۲۹ مهر ۱۳۹۱، مدیران عامل هفت شرکت تامین سرمایه فعال در بازار اوراق بهادار ایران طی جلسه‌ای پس از آخرین بررسی‌های لازم دستورالعمل اجرایی کارگروه تامین سرمایه ایران را تصویب کردند. این کارگروه که زیر نظر کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران تشکیل شد، به نوعی، حکم سندیکای شرکت‌های تامین سرمایه ایرانی را دارد. بر اساس این دستورالعمل، شورای کارگروه - عالی‌ترین رکن آن - از مدیران عامل یا نمایندگان این ۷ شرکت تامین سرمایه تشکیل می‌شود و مسئولیت سیاست گذاری، تعیین قوانین و خط‎مشی‌های مرتبط با اهداف کارگروه را بر عهده دارد. دبیر اجرایی کارگروه نیز دبیرکل کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران است.


[ بازدید : 188 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]


ادامه مطلب

[ شنبه 20 تير 1394 ] [ 12:00 ] [ pouya ]

[ ]

بانکداری سرمایه‌گذاری

بانک سرمايه‌گذاري

که در ايران شرکت تامين سرمايه ناميده مي‌شود يک موسسه مالي است که به افراد، شرکت‌ها، و دولت‌ها کمک مي‌کند تا از راه تعهد پذيره‌نويسي، يا نمايندگي کارفرما در انتشار اوراق بهادار، به گردآوري سرمايه اقدام کنند. يک بانک سرمايه‌گذاري (شرکت تامين سرمايه) هم‌چنين مي‌تواند خدمات مالي متنوع ديگري نيز به افراد و شرکت‌ها ارائه کند -حقوق بانکي


[ بازدید : 221 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]


ادامه مطلب

[ شنبه 20 تير 1394 ] [ 11:50 ] [ pouya ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]