منظور از روکش و ورق هايگلاس ام دي اف چيست؟

روکش و ورق هایگلاس

به صورت کلی ام دی اف از ذرات ریز چوب به همراه چسب ساخته شده است. حال برای آنکه استحکام بیشتری داشته باشد و نیز زیبایی ظاهری آن بیشتر شود، از روکش های مختلف استفاده می کنند. جنس این روکش ها معمولاً از جنس اکریلات بوده و دوام ام دی اف را بالاتر می برند. از روکش ها و ورق هایگلس ام دی اف که تراکم نسبتا خوبی دارند، معمولا برای تزئین درب های داخلی، قفسه بندی کابینت ها، به عنوان پنل های چوبی و نیز به عنوان حالت دهنده برخی لوازم تزئینی استفاده می شود. روکش های ام دی اف به دو دسته براق ( ورق هایگلاس) و مات (اوپک) تقسیم می شوند. سطح براق و هموار به منظور استفاده در طبقه بندی و تزئینات ایده آل است و سطوح مات معمولا برای مکان هایی که شستشو اهمیت بیشتری دارد استفاده می شوند.
از دلایل دیگر استفاده از روکش ها و ورق هایگلاس این است که ام دی اف ها در برابر رطوبت مقاومت چندانی از خود نشان نمی دهند و به سرعت با آب واکنش می دهند. در اثر این واکنش ام دی اف متورم شده و به اصطلاح « باد می کند» در نتیجه از MDF هایگلس استفاده می کنند.

ادامه ی مطلب:

روکش ها و ورق هایگلس

[ بازدید : 214 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 4 مهر 1396 ] [ 12:02 ] [ pouya ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]