انواع متفاوت لوگو

برای داشتن یک طرح آرم حرفه ای ابتدا باید بدانیم چند نوع سبک متفاوت لوگو وجود دارد و آن گاه مشخص کنیم که به کدام نوع لوگو علاقه داریم.
در این پست انواع متفاوت لوگو را به شما معرفی خواهیم کرد تا هنگام طراحی لوگو یکی از آن ها را انتخاب کنید و آنگونه که دوست دارید لوگوی خود را طراحی کنید :

نماد یا نشانه ( پیتکوگرام یا آیکون)

این سبک لوگو یک شکل یا نشانه است که به نام شرکت ، موضوع و هدف اصلی شرکت، ذهن مشتریان و یا مفاهیم دیگری اشاره می کند. از دیدگاه روانشناسی این سبک لوگو بهترین نوع طراحی لوگو است زیرا یک شکل ساده به راحتی در ذهن ماندگار خواهد شد و بدون در نظر گرفتن اینکه بیننده چه فرهنگ ، چه زبانی و یا از چه کشوی است می تواند به راحتی با آن ارتباط برقرار کند. در شکل زیر بعضی از لوگوهای از این نوع سبک را مشاهده می کنید:

فونت گونه یا نوشتاری ( لوگو تایپ، فونت سفارشی، ورد مارک)

ساخت لوگو به صورت نوشتاری یعنی نام برند و سازمان با استفاده از یک فونت مناسب و خاص و یا فونت سفارشی شده طراحی می شود. طراحی لوگو نوشتاری به این شکل است که نام برند با یک فونت آماده اما به صورت خاص و یا با یک نشانه مفهمومی ساخته می شود و اغلب با یک تغییر خلاقانه کوچک مفهوم را خواد رساند و زیبا و منحصر به فرد می شود. در تصویر زیر نمونه های طراحی لوگو نوشتاری را مشاهده می کنید:


حرفنماد ( مونوگرام)

نوعی از لوگو است که در آن با استفاده از حرف یا حروف اول نام برند یک طرح لوگو ساخته می شود و نشانه به گونه ای حرف یا بعضی از حروف اول برند خواهد شد. معمولاً زمانی از این سبک استفاده می شود که نام برند طولانی است . نمونه هایی از این طراحی لوگو در زیر آورده شده است :

ادامه مطلب در لینک زیر:

http://bizgo.ir/view-articles/news-and-articles/ArticleId/5

برچسب ها: آرم , لوگو ,

[ بازدید : 279 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 4 ارديبهشت 1397 ] [ 13:16 ] [ pouya ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]