ام دی اف هایگلاس agt و نمونه رنگهای هایگلاس agt

پارسیان چوب نمایندگی پارکت agt ام دی اف هایگلاس agt و نمونه رنگ های آن را به شما معرفی می کند.

شرکت AGT که پارسیان چوب نمایندگی پارکت آن در ایران است از ابتدای تاسیس با تفکر رشد و توسعه و کیفیت بالا سعی کرد تا بهترین در شرکت های تولیدی باشد. AGT در ورود به ایران با پروفیل آغاز کرد اما پس از آن با شناخته ترین محصول خود یعنی ام دی اف هایگلاس agt شناخته شد. AGT یک فن آوری پیشرفته در صنایع چوب با هدف تهیه و گسترش فرآورده های پیشرفته و حرفه ای چوب با جدیدترین فن آوری، فعالیت خود را آغاز کرده است. نمونه رنگهای هایگلاس agt به دلیل تنوع بالا زیبایی های خاص امروزه در حوزه صنایع چوب و مبلمان بعنوان یکی از شرکتهای پیشرو دنیا در حال فعالیت است. کارخانجات AGT ، در بخش صنایع مبلمان و دکوراسیون با تولید ام دی اف،پانل و پروفیل همچنین در بخش صنایع ساختمان با تولید کفپوش لمینت، تفاوت پارکت و لمینت درب، دیوارکوب و قرنیز خدمات خود را ارائه می دهد.منظور از هایگلس همانطور که از نامش مشخص است در لغت به معنای شیشه با کیفیت بالا و در اصل به معنی شفافیت می باشد. بدین معنی که لایه است که شفافیت بالاتری از شیشه دارد. ام دی اف هایگلاس agt از اولین و بهترین محصولات شرکت AGT است که شهرت جهانی پیدا یافت ، شرکت با تولید در و پروفیل و ام دی اف و لمینت به یک مجموعه کامل در این قسمت مبدل گردیده است.

ویژگی های فنی ام دی اف هایگلاس agt

  • استاندارد اروپا (E1(FA 120
  • در مقابل نور آفتاب تغییر رنگ نمی دهد.
  • در برابر خراش مقاومت بالایی دارد.
  • نمونه رنگ ها و نمونه طرح های متنوعی دارد.
  • محصول کشور ترکیه
  • دارای دو لایه سلفون مخصوص و بر چسب

باتوجه به اینکه روکش های ام دی اف هایگلاس agt از زیبایی خاصی برخوردار هستند با ترکیب نمونه رنگهای هایگلاس agt قادر خواهید بود از زیبایی و تنوع بی نظیری برخوردار شوید. امروز، با اولویت قرار دادن «توسعه فن آوری چوب»، با تفکر دراز مدت و داشتن استراتژی و رعایت استانداردهای بین المللی،هم در ترکیه و هم در عرصه جهانی و بین الملل همواره انتخاب کسانی خواهیم بود که به کیفیت، زیبایی و ظرافت اهمیت می دهند. ام دی اف هایگلاس agt، به دلیل ساختار حرفه ای و داشتن روکش و چگالی مناسب فیبر خود، برای طراحی های مکان مورد نظر شما محصولی فوق العاده می باشد. نمونه رنگهای هایگلاس agt برای این انواع تنوع زیادی دارد و بسته به سلیقه افراد و محیط مورد استفاده قرار می گیرد.

برای اینکه انواع مختلف ام دی اف هایگلاس agt و نمونه رنگهای هایگلاس agt و انواع پارکت های جدید را ببینید می توانید به این صفحه مراجعه کنید.

برای مطالعه مطلب در سایت پارسیان چوب اینجا کلیک کنید.

برچسب ها: نمایندگی پارکت agt , نمایندگی پارکت , نمونه رنگ های هایگلاس agt , پارکت agt , ام دی اف هایگلاس agt ,

[ بازدید : 220 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 18 ارديبهشت 1397 ] [ 14:48 ] [ pouya ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]