راز و رمز های یک پست اینستاگرام حرفه ای

برای سرعت بخشیدن به کارتان دانلود قالب اینستاگرام یا ساختن آن با نرم افزاهای تحت وب و سبک توصیه می شود. که در ادامه یک سرویس آنلاین برای این منظور به شما معرفی خواهد شد.

اکثر کاربران مایلند یک پست را مشاهده کنند و سپس آن را با مخاطبین خود اشتراک گذاری کنند، یا در اینستاگرام کسب و کار خاصی را بیایند.

اینجاست که یک شرکت با در نظر داشتن ظرفیت بازاریابی شبکه های اجتماعی می‌تواند این فرصت را فراهم کند و با ایجاد تعامل با بازار هدف موجب بالارفتن اطلاعات مخاطبین برند خود شود.

ما امروز قصد داریم صفر تا صد اصول طراحی حرفه ای یک پست در اینستاگرام را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

طراحی حرفه ای یک پست با تصاویر زیبا

این روز ها همه اشخاصی که موبایل هوشمند دارند با اینستاگرام آشنایی دارند اما هنوز هم افرادی را می شناسم که نم دانند اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بصری است که با استفاده از تصاویر به بهترین نحو ممکن می‌تواند داستان و احساسات شما و یا حتی برند کسب و کارتان را به مخاطبین هدف منتقل نماید.

با توجه به نوع فعالیت کسب و کار خود، تصاویری که احساسات مخاطبین را بر می‌انگیزد انتخاب نمایید. طرح لایه باز اینستاگرام کمک خوبی برای رسیدن به عکسی تاثیر گذار است اما در انتهای مطلب لینکی برای شما قرار دادم که به صورت آنلاین می تواند پستهای اینستاگرامی خود را طراحی کنید.

فراتر از چارچوب‌های فکری تصاویر را طراحی کنید و در مورد گذشته کسب و کار و محصولات خود تصاویری مرتبط را به اشتراک بگذارید.این تصاویر می‌توانند محتوایی طنز، مکان‌های زیبا، دورهمی‌های دوستانه یا تصاویر مواد غذایی اشتها برانگیز باشند.

در لینک زیر شما قادر به طراحی آنلاین پست اینستاگرام هستید. در بخش موضوعی وبلاگ موضوع اینستاگرام را کلیک کرده و ادامه این مطب را مطالعه کتید.

http://filirang.com/design-instagram-post/page/1

برچسب ها: دانلود قالب اینستاگرام , طرح لایه باز اینستاگرام ,

[ بازدید : 521 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 3 مرداد 1397 ] [ 18:03 ] [ pouya ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]