انواع چاپ

1- چاپ برجسته:در این روش قسمت های برجسته در مقابل غلتک آغشته به مرکب چاپ،



منبع:

چاپ و انواع آن

1- چاپ برجسته:در این روش قسمت های برجسته در مقابل غلتک آغشته به مرکب چاپ، رنگ را به خود می گیرد و سپس آنها را به کاغذ منتقل می کند که سطح برجسته باید معکوس نقش مورد نظر باشد تا پس از چاپ شدن برروی کاغذ به صورت صحیح عمل چاپ را انجام دهد.

2- چاپ گود:در این نوع چاپ، نقش ها و تصاویر در سیلندر استوانه ای که سطح چاپ شونده است، به صورت فرو رفته اند. با وجود هزینه ها ی بالای این چاپ به دلیل کیفیت بالا در چاپ اسکناس، تمبر و ... در تیراژهای بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

3- سطح صاف:در این شیوه سطح چاپ شونده نه برجسته و نه فرورفته است و خاصیت مواد، حروف و تصاویر مرکب را به خود جذب نمی کند. این شیوه شکل تکامل یافته لیتوگرافی یا چاپ سنگی است. در این شیوه ابتدا نقشی از لوح فلزی به استوانه لاستیکی و سپس به کاغذ منتقل می شود.

چاپ بنر ، چاپ فوری

[ بازدید : 198 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 27 مرداد 1394 ] [ 9:38 ] [ pouya ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]